Bizden aldığınız internet hizmeti ile ilgili Sıkça Sorulan Sorular ve yanıtlara buradan ulaşabilirsiniz. Cevaplarını bulamadığınız sorular için 0850 484 0 484 numaralı Müşteri Destek Hattımızı arayabilir veya Online İşlem Merkezimizden yardım talebinde bulunabilirsiniz. Müşteri temsilcilerimiz size yardımcı olmak için daima hazırdır.
Uzman çağrı personelimize aklınıza takılan tüm abonelik süreçlerini sorabiirsiniz.
Sizden gelen en sık soruları ve cevaplarını derledik. ExploreNet hizmetleri hakkında merak ettiklerinizi hızlıca öğrenin. Sorularınıza anında yanıt bulmak için sıkça sorulan sorular bölümümüze göz atın.
Talebinizin tarafımıza ulaşmasının ardından sizinle irtibata geçilecek ve vermiş olduğunuz bilgiler teyit edilerek abonelik işlemleriniz başlatılacaktır.
İster ADSL ister Fiber altyapıya sahip olun, internet kullanmak için telefon hattına ihtiyacınız yoktur. İnterneti telefonsuz kullanabilirsiniz.
İnterneti, hız düşümü olmadan doyasıya kullanmak isteyen müşterilerimize özel 12 ay taahhütlü ya da taahhütsüz internet kampanyası kullanabilirsiniz.
* İndirim Bedeli: Abonenin taahhütü karşılığında kullanmış olduğu paket tutarı ile aboneye sağlanan faydaların tutarıdır.
* Abone tarafından, yukarıdaki tabloda özellikleri belirtilen paketlerden birinin seçilerek Abonelik Sözleşmesi’nin imzalanması suretiyle 12 Ay boyunca işbu kampanyada belirtilen Türk Telekom evde internet hizmetlerine Abone olma taahhüdünde bulunulması ve bu taahhüde uygun davranılması koşuluyla; aboneden yukarıda seçilmiş olan Türk Telekom evde internet hizmetlerine ait tarife paketlerinin kampanyalı fiyatı alınacaktır
Modem, internet hizmetinizin tarifesi ile doğrudan ilişkilidir. VDSL tarifede VDSL modem kullanılması gerekmektedir. Aksi halde alınabilecek yüksek hıza erişim sağlanamaz. Mevcut modeminizin bilgilerini 0 850 484 0 484 Müşteri Hizmetlerimize ileterek, uygunluğu konusunda bilgi ve destek talep edebilirsiniz. Eğer modeminiz ADSL ise peşin veya taksitli seçenekleriyle VDSL modem alabilirsiniz.
Geçici olarak internet erişimine ihtiyaç duymayan abonelerimizin, faydalanacağı bir hizmettir. Askerlik, Yaz tatili / Okulların kapanması Nakil / Taşınma gibi nedenlerden dolayı hattınızı 1 seferde 3 ay süre ile dondurabilirsiniz. 3 ay sonunda hattınız otomatik olarak aktif hale gelecektir. Hat dondurma ücreti 159 TL'dir.
ExploreNet İnternete abone olurken abonelik başvuru formu üzerinde Statik IP hizmeti istediğinize dair ilgili bölümü işaretleyebilirsiniz. Aboneliğiniz süresince statik IP hizmetine geçmek istediğinizde ise talebinizi 0850 484 0 484 no’lu ExploreNet Müşteri Hizmetlerini arayarak iletebilirsiniz. Aylık 60 TL (KDV dahil) statik IP hizmet bedeli ExploreNet İnternet faturanıza düzenli olarak yansıtılacaktır.
0850 484 0 484 numaralı müşteri hizmetlerini arayarak yeni adresinizi söylemeniz durumunda, yeni adresinizin alt yapısı kontrol edilir. Yeni adresinizin alt yapısı sahip olduğunuz paketinizin özelliklerini destekliyorsa nakil işleminiz müşteri hizmetlerimiz tarafından işleme alınır. Bölgede sağlanan hizmet mevcut internet paketinizden farklı ise altyapıya uygun paketle nakil işlemlerinizi başlatabilirsiniz. Nakil işlemlerinin doğru ve zamanında yapılabilmesi için talebinizi iletmeden önce açık adresinizi net olarak bilmeniz gerekmektedir. Nakil ücretli bir işlem midir? Evet, nakil işleminin 850 TL ücreti bulunmaktadır. Bu ücret nakil işlemi tamamlandıktan sonra kesilen ilk faturaya yansıtılır.
Teknik servis ücreti kapsam (modem kurulumu, ankastre arızası, kablo tamiri, splitter arızası, modem değişimi) vb. gibi arızalarda teknik servis ücreti 600 TL 'dir.
Faturanızın son ödeme tarihi geçtiği halde ödenmemesi durumunda internet hizmetinizin erişimi kullanıma kısıtlanabilir ya da durdurulabilir. Kısıtlamaya/durdurmaya neden olan faturalarınızı ödemeniz durumunda internet erişiminiz üzerindeki kısıtlama/durdurma kaldırılır ve mevcut tarifenizdeki hız ile erişim sağlamaya devam edersiniz.
Damga vergisinin tamamı önce Explorenet tarafından ödenir. Daha sonra ödenen bedel abonenin faturasına yansıtılır. Abone tarafından ayrıca damga vergisi ödemesi yapılmasına gerek yoktur.
Faturanızın ödemesini geciktirmeniz durumunda hizmetiniz kısıtlanır. Ödemenizi gerçekleştirdiğinizde ise almış olduğunuz hizmet eski haline dönecektir.
Ödemenizi geciktirmemek için ise, hemen explorenet.com.tr Online İşlemler Merkezi’ne girip otomatik ödeme talimatı verebilir anlaşmalı bankalar ve Şok marketler aracılığıyla ödeme yapabilirsiniz. Tıklayınız
Faturanızın son ödeme tarihi geçtiği halde ödenmemesi durumunda internet hizmetinizin erişimi kısıtlanabilir. Kısıtlama işleminden önce aboneye bilgilendirme yapılmaktadır.
Son ödeme tarihi geçmiş olan faturalarınızı ödemeniz durumunda internet erişiminiz üzerindeki kısıtlama kaldırılır ve mevcut tarifenizdeki hız ile erişim sağlamaya devam edersiniz.
Son ödeme tarihinden sonra yapılacak ödemelerde fatura tutarı üzerinden aylık % 4,5 olmak üzere gecikme faizi uygulanmaktadır.
Fatura ödenmediğinden dolayı erişimi kullanıma kısıtlanan hatlar için Hizmet Kısıtlama&Açma ücreti işlem başına kısıtlanan ayda faturalandırılır. Vergiler dahil 159,00 TL’dir.
ExploreNet, Telekomat Haberleşme ve İletişim Hiz. Tic. Ltd. Şti.’nin yenilikçi markasıdır. 2014 yılında İzmir’de kurulan firmamız, BTK’dan aldığı lisanslarla internet servis sağlayıcılığı, altyapı işletmeciliği, sanal mobil şebeke hizmeti, sabit telefon hizmeti sunmaktadır.
0 850 484 04 84