Talebinizi tam ve eksiksiz bir şeklide karşılayabilmek amacıyla, sizinle irtibata geçmemiz gerekebilir. Bu nedenle iletişim bilgilerinin doğru ve güncel olmasına dikkat edilmelidir. Abonelik feshi işlemini yalnızca abonelerimizin kendilerinin veya vekaletname ile yetkilendirdikleri kişilerin gerçekleştirebildiğini hatırlatmak isteriz.
Yazılı talebinizin şirketimize ulaştığı tarihten itibaren yedi gün içerisinde fesih işlemi gerçekleştirilecektir. Hattınızın iptali sonrasında varsa mülkiyeti şirketimize ait cihaz/donanım/modem/kart ve benzeri ekipmanların iade edilmesi ve hattınıza ait son faturanın takip edilerek ödenmesi gerektiğini bilgilerinize sunarız.
İptal talebinizin işleme alınması için gerekli evraklar aşağıda belirtilmiştir.
• Adresten taşınma nedeniyle iptallerde yeni adrese ait ikametgah belgesinin iptal işlemi için gerekli evraklar içerisinde iletilmesi gerekmektedir. İptal talebinizi ilettikten sonra:
• İptal işlemi için gerekli evraklarınızın kontrolünün ardından ortalama 24 saat içinde evraklarınız eksik ise evraklarınızın eksik olduğuna veya evraklarınız tam ise hizmetinizin kısıtlandığına dair SMS ile bilgilendirileceksiniz.
• İptal için gerekli evraklar eksiksiz ise iptal işleminizin tamamlanması sürecinde 0850 484 0 484 numaralı telefondan aranarak cayma bedeli ve modem iade konularında bilgilendirileceksiniz. İptal işleminizin hızlı bir şekilde tamamlanması için gelen aramaya yanıt vermeniz önem taşımaktadır.
ExploreNet, Telekomat Haberleşme ve İletişim Hiz. Tic. Ltd. Şti.’nin yenilikçi markasıdır. 2014 yılında İzmir’de kurulan firmamız, BTK’dan aldığı lisanslarla internet servis sağlayıcılığı, altyapı işletmeciliği, sanal mobil şebeke hizmeti, sabit telefon hizmeti sunmaktadır.
0 850 484 04 84